13 Haziran 2011 Pazartesi

seçimde sıçım

aziz Türk milleti, aklınızın tabanını ..........
aslında seçimle ilgili bir şey yazmayacaktım, sabah klozetimde efkarlı efkarlı otururken gözüme ilişen bir adet karınca bu yazıyı yazmaya ikna etti beni, zavallım tek başına fayansın üstünden gidere doğru yürüyordu, sanırım ekmek kırıntısı bulacağını sandı ama sonu pis su akıntısında boğulmak oldu.

sanırım akepeli dedim kendi kendime ve acı acı güldüm, üstelik bunu kabızken yaptım. sonra şu müthiş fikir aklıma geldi ve biloğuma yazmaya karar verdim.

yüzde elli vatandaş oy verdiyse bir bildiği var (mı). diğer yüzdeelli nin bilmediği ne? 50=50 midir? dağdaki çobanla benim oyum 1=1 midir mesela? akepeye oy verenin eğitim durumuyla vermeyenin eğitim durumunu karşılaştırsak merak ediyorum ne çıkar.

bi önerim var sayın yetkililer, araba kullanmak gibi önemli bir iş için bile dünya sınav yapıp sağlık raporu istiyorsunuz, oy kullanmanın da ehliyeti olsun. en az lise mezunu, oyvermesınavından en az 70 alan, 18 inden büyük 65 inden küçükler oy kullanabilsin, ülke yönetecek adamı seçecekler için iyi bir profil değil mi?

okur yazar oy kullanır
okuyamaz yazamaz anlayamaz

böylece topkek reklamı gibi reklamla oy toplayan partiler havasını alsın, kimlik siyaseti, inanç siyaseti, manevi değerler siyaseti tarih olsun, elle tutulur, anlaşılır, gerçek projelerle karşımıza geleni ayırt edecek bilinçli seçmenle girelim şu seçimlere, ha o zaman kazanana ben de alkış tutarım.

aksi taktirde, demireller,mesutlar,tansular,turgutlar,tayyipler ülkeyi amerikanın kucağına iyice otortorlaR Kİ kucak dansı yapan striptizciden bi farkımız kalmaz, memelerimizin arasına sıkışacak 10 usd için koca çükü kıçımızda hissetmekten yorulduk zira.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunu alayım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

crome indir resimler kaybolmasın

Blog Listem

tık tık

Etiketler

3. sayfa (1) 3. sayfa haberleri (1) abdulrahim karakoç (1) acı (2) ahmet hakan (1) ahmet kaya (1) akp (1) amele (1) anket (1) another brick in the wall (1) asabi amca (1) aşk (1) atv (1) avrupa yakası (1) azgın yaylası (1) bağımlılık (1) barcelona (1) bayram (1) bdp (1) bebek (1) beni siz delirttiniz (1) blog (5) blogger (1) burhan altıntop (1) cemal süreyya (1) cinayet (2) cinnet (1) Crispin Glover (1) çiçeklerin dili (1) dayı (1) depresyon (1) disko kralı (1) disleksi (1) dizi (1) dostoyevski (1) dünya kupası (1) edep (1) eminem (1) ergenekon (1) etiketsiz (1) evcilik oyunu (1) famagülün suçu ne? (1) fasit daire (3) fazıl say (1) feridun düzağaç (1) fikret kızılok (1) filistin (1) film (2) fuck (2) futbol (2) gaymak (1) güncel haber (1) gürültü (1) haber (5) halil bakırcı (1) hatıra (1) html (1) ice cream man (1) iki onluk (1) imagine (2) imam (1) internet (1) intihar (1) intikam (1) israil (1) isyan (1) john lennon (1) john lenon (1) kafein (1) kahve (1) kahve bahane (1) kahve molası (1) kanal 24 (1) kanıt (1) karikatür (8) kayısı çekirdeği (1) kedi (1) kenanbeyobası (1) klip (3) klişe (1) kuma (1) kurbağa (1) kusursuz cinayet (1) manyak (1) masturbasyon (1) mehmet güleryüz (1) meme ucu (1) milliyet (1) mizah (6) müzik (1) neşe (1) no afraid (1) olmak ya da olmamak (1) oruç (1) ölüm (3) ölüm dörtlüğü (1) pame (1) para bozma (1) pink floyd (1) prenses (1) radiohead (1) resim (1) ressam (1) rize belediye başkanı (1) roman (1) rüyada gelen (1) saflık (1) safti (1) sağlık bakanlığı (1) salak (1) sanat (1) sanat takibi (1) sapık (1) sertap erener (1) sevda demirel (1) sex (1) sınav (1) siyaset (2) sok (1) sonbahar (2) sperm bankası (1) street sipirit (1) stres (1) suç (1) şantaj (1) şey said (1) şiir (8) şişmanlık (1) şopar (3) taciz (1) tarikat (1) tecavüz (1) tefrika (1) terör (1) the chat (1) tişört (1) turhan selçuk (1) Türkçe (1) Türkiye (1) üçüncü sayfa haberleri (1) üstü kalsın (1) vakit gazetesi (1) volkan ertunç (1) vuvuzela (1) vuvuzella (1) william shakespeare (1) yalnızlık (1) yarışma (1) yavşak (1) yunanistan (1) yurdum insanı (1)