22 Ekim 2010 Cuma

baba sakat

ben boşuna heyecanlanmam, yıllar sonra halı saha da top oynayacağım için heyecanlıyım derken menüsküsün iyice yırtılacağı için de heyecanlıymışım demek ki. 5 gündür topalım ve son iki gündür de sırt spazmıyla uğraşıyorum, uzun zaman sonra dün kalçadan iğne yedim, düşün yani, ben ve iğne, durum o kadar kötü. hatta hayatımda ilk defa izin alıp evime gittim.

bu gün fena değilim, çok ağrıyo hem dizim hem sırtım hem boynum ama en azından insani boyutlara indi ağrı.

bir saatlik zevk için değer miydi? valla değerdi, ben top oynamadan yaşayamam, şimdi iki ihtimal var, ya ameliyat olacam ya rüyalarımda top oynamaya devam edecem. sanırım önümüzde ki yaz dizimden ameliyat olacam, sırf top oynayabilmek için.

dün beşiktaş yenilince fena bozulduk, "koman gidiyo" bi adam vardı portoda bir de biz de görme engelli kaleci, aslında hiç de fena oynamadık ama dünyanın en ilginç melez topçusu ( japon - brezilya ) tabata, dünyanın en beceriksiz şeycisi ( mevkisi belli olmadığından şeycisi dedim ) nihat, kalan 8 kişinin tüm emeğinin içine ( hadi zapoyuda yarım sayalım, o ne ıskaydı o ) etmeyi başardılar. yine de ben şusteri çok tutmaya devam ediyorum, beşiktaşta 5 senden aşağı kalmasın, 5 sene sonunda dünyada isim yapan takımlardan oluruz.

işte görüyorsunuz, konu azıcık toptan açılınca ben böyle alır giderim, hatta bloğa bundan sonra futbol yazıları da mı yazsam? ne dersiniz? biladerim hariç bişey demezsiniz biliyorum, sağolsun allahtan kardeşim var.

"ulen istanbul sen mi büyüksün ben mi büyüğüm a.q. senin" cem yılmaz

3 yorum:

  1. dayı aşağıda fatih altaylının son iki yazısından yaptığım alıntıları okusan maçtan vaz geçer miydin acaba diycem ama zannetmiyom!! :)))))

    Spor faydalı mı?
    23 Ekim 2010 Cumartesi, 08:05:47
    TELEVİZYON adamıyım ya, ekranda sürekli de masanın ardında durduğum için görenler şaşırıyor dışarıda.
    "Aaa, boyunuz da amma uzunmuş" diyenler mi istersiniz, "Şişman değilmişsiniz" diye moral verenler mi?
    Ben de onlara, "Aslında belden aşağım yok" diyorum gülerek.
    Çokça sorulanlardan biri de "Herhalde çok spor yapıyorsunuz" sorusu.
    Bakın bir gerçeği açıklıyorum. Spor mpor yapmıyorum. Son sporu eşimle tanıştığım gün yaptım.
    Bir daha da yanından geçmedim. Şimdi herkes çok kızacak ama sporun insan sağlığına zararlı olduğuna inanıyorum.
    Gençliğimde çok fazlasıyla yaptığım sporlardan ötürü 30 yıldır sürekli ağrılarla, sakatlıklarla boğuşuyorum.
    Hayatında spor yapmamış arkadaşlarımın sağlıklı, ağrısız hallerine imrenmekle geçiyor halim.
    Vücudumda 30'u aşkın kırık var ve bunların 5'i belkemiğimde.
    Hepsi spordan.
    Ve şimdiki inancım, sporun sağlığa zarar verdiği yönünde.
    Kalbimizi boşu boşuna fazla attırmanın kalbimize, gereksiz yere hoplayıp zıplamanın kaslarımıza ve spordan ötürü düşüp kalkmanın, itişip kakışmanın kemiklerimize büyük zarar verdiğine inanıyorum.
    Bu yüzden de spor yapmıyorum.
    Çünkü hiç 100 yaşına kadar yaşayan sporcu görmedim.
    Tam aksine, iki gün önce okuduğum bir haber haklılığımı kanıtladı.
    Hayatı sporla geçen Jean Claude Van Damme, 50 yaşında kalpten gidiyordu, zor kurtardılar.
    O yüzden spor yapmamaya devam edeceğim.Spor faydalı mı?
    TELEVİZYON adamıyım ya, ekranda sürekli de masanın ardında durduğum için görenler şaşırıyor dışarıda.
    "Aaa, boyunuz da amma uzunmuş" diyenler mi istersiniz, "Şişman değilmişsiniz" diye moral verenler mi?
    Ben de onlara, "Aslında belden aşağım yok" diyorum gülerek.
    Çokça sorulanlardan biri de "Herhalde çok spor yapıyorsunuz" sorusu.
    Bakın bir gerçeği açıklıyorum. Spor mpor yapmıyorum. Son sporu eşimle tanıştığım gün yaptım.
    Bir daha da yanından geçmedim. Şimdi herkes çok kızacak ama sporun insan sağlığına zararlı olduğuna inanıyorum.
    Gençliğimde çok fazlasıyla yaptığım sporlardan ötürü 30 yıldır sürekli ağrılarla, sakatlıklarla boğuşuyorum.
    Hayatında spor yapmamış arkadaşlarımın sağlıklı, ağrısız hallerine imrenmekle geçiyor halim.
    Vücudumda 30'u aşkın kırık var ve bunların 5'i belkemiğimde.
    Hepsi spordan.
    Ve şimdiki inancım, sporun sağlığa zarar verdiği yönünde.
    Kalbimizi boşu boşuna fazla attırmanın kalbimize, gereksiz yere hoplayıp zıplamanın kaslarımıza ve spordan ötürü düşüp kalkmanın, itişip kakışmanın kemiklerimize büyük zarar verdiğine inanıyorum.
    Bu yüzden de spor yapmıyorum.
    Çünkü hiç 100 yaşına kadar yaşayan sporcu görmedim.
    Tam aksine, iki gün önce okuduğum bir haber haklılığımı kanıtladı.
    Hayatı sporla geçen Jean Claude Van Damme, 50 yaşında kalpten gidiyordu, zor kurtardılar.
    O yüzden spor yapmamaya devam edeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Spora devam
    24 Ekim 2010 Pazar, 11:58:12

    Dün "Spor yapmıyorum" diye yazdım ya, bu kadar azar az işitmişimdir.
    "Vay bunu nasıl dersin" diye herkes ayağa kalktı.
    Başta Yayın Yönetmen Yardımcımız Doğan Satmış.
    "Sen bütün gün aktifsin. Sürekli ayaktasın, yürüyorsun, günde en az 30 kat merdiven çıkıyorsun. Seni okuyanlar spor yapmayacak. Herkes obez olacak. Herkes sağlıksız olacak" diye söylenip durdu.
    Gelen mesajların da çoğu bu yönde. Bir okurum da şöyle yazmış:
    "Sayın Altaylı,
    Ben de 1954 doğumluyum ve doğduğumdan beri aktif spor yapıyorum. Profesyonel sporcu olup bir tanesini en iyi yapamadım ama aşağı yukarı hepsini yaptım, yapıyorum. Sporun da Allah'ın insanlara bir armağanı olduğunu düşünüyorum. Amaç çok yaşamak değil, iyi ve kaliteli yaşamak bence. Sizin görüşünüzün de doğru ve bilimsel olarak ispatlanmış olduğunu da biliyorum, yani yazım sizi destekler yönde, ama yine de sporsuz bir hayatı bayat bulanlardanım."
    Böyle düşünenler de haksız değil. Spor, mutluluk hormonunu artıran bir şey, biliyorum.
    Ama gerçek anlamda spor yaparsanız okurumun söylediğinin aksine kaliteli değil kalitesiz bir hayatınız olur.
    Her yeriniz ağrır, kırıklarınız, dökükleriniz, yırtıklarınız hayatınızı dar eder.
    Elbette yürüyün, elbette çuval gibi yatmayın ya da hayatınızı kaidenizin üzerinde geçirmeyin ama kendinizi anlamsız yere yormayın, zorlamayın diyorum ben.
    Bakın bana en iyi desteği Bernard Shaw veriyor. Diyor ki: "Ben spor olarak sadece yürüyüş yaparım. Uzun yaşamak için spor yapan arkadaşlarımın cenazelerinin arkasından bu sayede uzun uzun yürüyorum."

    YanıtlaSil
  3. dayı bu arada eyvallah.. ben büyük bi zevkle takip ediyorum yazılarını..yazdığın sürece de edecem.. takip etmeyenlere gelince.. onlar için düşüncelerimi en terbiyeli şekilde ifade edecem.. 'umutsuz vakalar'..!!

    bu umutsuz vakalar hayattan ne zkim anlıyolar çok merak ediyom !!

    not: zkim = zıkkım

    YanıtlaSil

yorumunu alayım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

crome indir resimler kaybolmasın

Blog Listem

tık tık

Etiketler

3. sayfa (1) 3. sayfa haberleri (1) abdulrahim karakoç (1) acı (2) ahmet hakan (1) ahmet kaya (1) akp (1) amele (1) anket (1) another brick in the wall (1) asabi amca (1) aşk (1) atv (1) avrupa yakası (1) azgın yaylası (1) bağımlılık (1) barcelona (1) bayram (1) bdp (1) bebek (1) beni siz delirttiniz (1) blog (5) blogger (1) burhan altıntop (1) cemal süreyya (1) cinayet (2) cinnet (1) Crispin Glover (1) çiçeklerin dili (1) dayı (1) depresyon (1) disko kralı (1) disleksi (1) dizi (1) dostoyevski (1) dünya kupası (1) edep (1) eminem (1) ergenekon (1) etiketsiz (1) evcilik oyunu (1) famagülün suçu ne? (1) fasit daire (3) fazıl say (1) feridun düzağaç (1) fikret kızılok (1) filistin (1) film (2) fuck (2) futbol (2) gaymak (1) güncel haber (1) gürültü (1) haber (5) halil bakırcı (1) hatıra (1) html (1) ice cream man (1) iki onluk (1) imagine (2) imam (1) internet (1) intihar (1) intikam (1) israil (1) isyan (1) john lennon (1) john lenon (1) kafein (1) kahve (1) kahve bahane (1) kahve molası (1) kanal 24 (1) kanıt (1) karikatür (8) kayısı çekirdeği (1) kedi (1) kenanbeyobası (1) klip (3) klişe (1) kuma (1) kurbağa (1) kusursuz cinayet (1) manyak (1) masturbasyon (1) mehmet güleryüz (1) meme ucu (1) milliyet (1) mizah (6) müzik (1) neşe (1) no afraid (1) olmak ya da olmamak (1) oruç (1) ölüm (3) ölüm dörtlüğü (1) pame (1) para bozma (1) pink floyd (1) prenses (1) radiohead (1) resim (1) ressam (1) rize belediye başkanı (1) roman (1) rüyada gelen (1) saflık (1) safti (1) sağlık bakanlığı (1) salak (1) sanat (1) sanat takibi (1) sapık (1) sertap erener (1) sevda demirel (1) sex (1) sınav (1) siyaset (2) sok (1) sonbahar (2) sperm bankası (1) street sipirit (1) stres (1) suç (1) şantaj (1) şey said (1) şiir (8) şişmanlık (1) şopar (3) taciz (1) tarikat (1) tecavüz (1) tefrika (1) terör (1) the chat (1) tişört (1) turhan selçuk (1) Türkçe (1) Türkiye (1) üçüncü sayfa haberleri (1) üstü kalsın (1) vakit gazetesi (1) volkan ertunç (1) vuvuzela (1) vuvuzella (1) william shakespeare (1) yalnızlık (1) yarışma (1) yavşak (1) yunanistan (1) yurdum insanı (1)