20 Eylül 2010 Pazartesi

zaman


Çok zaman önceydi.O kadar zaman önceydi ki zaman diye bir şey
yoktu.
insanlar güneş doğup batıncaya kadar yaşıyorlardı hayatı.Bir daha hiç
olmayacakmış gibi dolu ve anlamlı.
Derken zaman diye üç parçalı bir şey icat etti
insan.Bir parçasına dün dedi,diğer parcasına bugün,öteki parçasına da
yarın.Sonra fesat karıştı zamana ve insan bugünü unuttu.Dünü düsünüp
pişman oldu,yarını düşünüp telaşlandı; ama işin en ilginç tarafı tüm telaş ve
pişmanlıkları güneş doğup batıncaya kadar yaşadı.Farkında olmadan rezil
etti bu gününü.
Oysa yarın,bugüne dün diyor,dünde bu gün için yarın diyordu.Bir türlü
beceremedi.Bir eliyle yarına,diğer eliyle düne yapıştı.Bu günü eline
yüzüne bulaştırdı...Mutsuz oldu insan vE ne gariptir ki yarının telaşı da,
dünün
pişmanlığını da hep bugün yaşadı; ama bugünü hiç yaşayamadı.Ne yarın ne
de dün!


(ALINTI)

dün geçmişte kaldı, yarın ise hayal, bu gün tanrının sana verdiği en büyük hediye, tadını çıkart

kendimi kasıp durduğumu fark ettim, öylesine ve birden bire, ilahi bir olay falan olmadı, yok anormal bir şey de olmadı. durup dururken ellerimi yumruk yapıp sıktığımı fark ettim önce, sonra dişlerimi
yokladım kendimi şöyle bi, mutsuz değilim, kendi mutsuzluklarımızı zorla kendimiz yaratıyoruz inanışındayım zaten uzun zamandır
lan fenafillaha mı erdim ne?

ister orta yaş bunalımı de, ister adam kafayı yemiş aabi, ister bana gıcık ol ister düş peşime gel
çok biyerimde değil aslında, sadece seni de seviyorum bunu bil

ya nasıl farkında olmam, hayatımda önem verdiğim şey sayısı en fazla 4 ve gereksiz şeyler gereğinden fazla önemli hayatımda, o kadar çok kendini tekrar var ki

sex, para, görüntüm, futbol mutbol
bu kadar
bu kadar kısır yaşadığımı anladım o kadar, zaten ara sıra kıllanıyordum ya bir şeylerden tam çözemiyordum, birden anladım
aha sıçtık lan dedim bana, lan oğlum boşu boşuna çekiyoz bu kadar çileyi dedim
valla dedim, ben dedim, bana dedim

peki ya ailem? ülkem? insanlığım? diğer insanlar? iyilik? fazilet? aşk lan aşk, aşka ne oldu?
börtü böcek, kuş sesi, içimden geçen nehir, nerde lan nehir, nerde hani su sesi?

yok hacı, kesin kararlıyım daireden çıkacam, çıkamazsam çapı genişletecem
işe ailemden başlayacam
hayatımda önem sıralamasını yeniden yapacam
gidiyom ben, oğlumu programcı yapacam, eşimi de dünyadaki en mutlu kadın
iyi bakın kendinize hacılar, görüşürük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunu alayım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

crome indir resimler kaybolmasın

Blog Listem

tık tık

Etiketler

3. sayfa (1) 3. sayfa haberleri (1) abdulrahim karakoç (1) acı (2) ahmet hakan (1) ahmet kaya (1) akp (1) amele (1) anket (1) another brick in the wall (1) asabi amca (1) aşk (1) atv (1) avrupa yakası (1) azgın yaylası (1) bağımlılık (1) barcelona (1) bayram (1) bdp (1) bebek (1) beni siz delirttiniz (1) blog (5) blogger (1) burhan altıntop (1) cemal süreyya (1) cinayet (2) cinnet (1) Crispin Glover (1) çiçeklerin dili (1) dayı (1) depresyon (1) disko kralı (1) disleksi (1) dizi (1) dostoyevski (1) dünya kupası (1) edep (1) eminem (1) ergenekon (1) etiketsiz (1) evcilik oyunu (1) famagülün suçu ne? (1) fasit daire (3) fazıl say (1) feridun düzağaç (1) fikret kızılok (1) filistin (1) film (2) fuck (2) futbol (2) gaymak (1) güncel haber (1) gürültü (1) haber (5) halil bakırcı (1) hatıra (1) html (1) ice cream man (1) iki onluk (1) imagine (2) imam (1) internet (1) intihar (1) intikam (1) israil (1) isyan (1) john lennon (1) john lenon (1) kafein (1) kahve (1) kahve bahane (1) kahve molası (1) kanal 24 (1) kanıt (1) karikatür (8) kayısı çekirdeği (1) kedi (1) kenanbeyobası (1) klip (3) klişe (1) kuma (1) kurbağa (1) kusursuz cinayet (1) manyak (1) masturbasyon (1) mehmet güleryüz (1) meme ucu (1) milliyet (1) mizah (6) müzik (1) neşe (1) no afraid (1) olmak ya da olmamak (1) oruç (1) ölüm (3) ölüm dörtlüğü (1) pame (1) para bozma (1) pink floyd (1) prenses (1) radiohead (1) resim (1) ressam (1) rize belediye başkanı (1) roman (1) rüyada gelen (1) saflık (1) safti (1) sağlık bakanlığı (1) salak (1) sanat (1) sanat takibi (1) sapık (1) sertap erener (1) sevda demirel (1) sex (1) sınav (1) siyaset (2) sok (1) sonbahar (2) sperm bankası (1) street sipirit (1) stres (1) suç (1) şantaj (1) şey said (1) şiir (8) şişmanlık (1) şopar (3) taciz (1) tarikat (1) tecavüz (1) tefrika (1) terör (1) the chat (1) tişört (1) turhan selçuk (1) Türkçe (1) Türkiye (1) üçüncü sayfa haberleri (1) üstü kalsın (1) vakit gazetesi (1) volkan ertunç (1) vuvuzela (1) vuvuzella (1) william shakespeare (1) yalnızlık (1) yarışma (1) yavşak (1) yunanistan (1) yurdum insanı (1)