17 Eylül 2010 Cuma

tecavüz eğitimi ne lan?


tecavüz için eğitim ne lan? nooluyo olumm? manyak mısınız lan?

kardeşim ne kadar meraklıymışız tecavüz seyretmeye, dün televizyonda yeni dizi başlamış, Fatmagül'ün Suçu Ne? orada bir tecavüz sahnesi varmış, beren saat başroldeymiş bla bla bla ve bla. öğlen yemekhanede, biraz önce koridorda kimi gördüysem konu bu.

- ayyyy seyrettin miiiiiii? neyi seyrettim mi? sormasına gerek yok
- ayyyy evet, tecavüzü dı mııııııııı?

dizi falan umurunda değil ablanın, birisinin ırzına geçilsin yeter. o sahneden ne gibi bir beklentimiz var ki? bu kadar kıymete bindi? beren saat mi? tecavüz mü? tecavüz edenlerin birden fazla oluşları mı? nedir hocam cazip olan? el cevap :

erkekler için Beren Saat
kadınlar için tecavüze uğramış mazlum bir genç kız
belki kendi bilinç altında sıkışıp kalmış tecavüze uğrama arzusu
erkeklerin tecavüz etme arzusu belki
belki çırpınan bir insan görmek
ve hatta kan görmek

ben bugün ki muhabbetlerden sonra anladım ki hepimizin içinde kocaman dişleri olan, tüylü pençeleriyle kan arzusunda, ete aş ermiş hayvanlar var. yoksa bir genç kıza rol icabı da olsa tecavüz edilmesinin bu kadar reyting almasını, ertesi gün bu kadar konuşulmasını nasıl izah ederiz?

en garibi de yaşı biraz daha büyük olanların, çok büyük bi bok yemiş gibi

- ben hülya avşarınkinide seyrettiydim, ona daha güzel tecavüz ediyorlardı; gibilerinden manyaklığın zirvesine çıkmaları, o zamanlara yetişemeyenlerin de google da deli gibi beren saat tecavüz, hülya avşar tecavüz sahnesi yazıp aramaları. 

ben hülya avşarın da beren saatin de tecavüz sahnesini seyretmedim
ben hiç tecavüz sahnesi seyretmedim
ben tecavüz sahnesine dayanamam, bakamam
ben birisine eziyet edilmesine
hatta eziyet edilen hayvan bile olsa dayanamam

ey youtube u bile yasaklayanlar, ey rtük, ey halen akıl sağlığı yerinde olanlar, bize yengelerimize sarkmayı, 16 yaşında hamile kalmayı, arkadaşımızın karısını, arkadaşını ayartmayı, abla kardeş aynı adamla yatmayı, yalan söylemeyi, çalmayı, adam vurmayı, racon kesmeyi öğretenler şimdi de tecavüz etmeyi öğretiyorlar, yok mu bi söyleyeceğiniz ey muhafazakar abiler?


1 yorum:

yorumunu alayım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

crome indir resimler kaybolmasın

Blog Listem

tık tık

Etiketler

3. sayfa (1) 3. sayfa haberleri (1) abdulrahim karakoç (1) acı (2) ahmet hakan (1) ahmet kaya (1) akp (1) amele (1) anket (1) another brick in the wall (1) asabi amca (1) aşk (1) atv (1) avrupa yakası (1) azgın yaylası (1) bağımlılık (1) barcelona (1) bayram (1) bdp (1) bebek (1) beni siz delirttiniz (1) blog (5) blogger (1) burhan altıntop (1) cemal süreyya (1) cinayet (2) cinnet (1) Crispin Glover (1) çiçeklerin dili (1) dayı (1) depresyon (1) disko kralı (1) disleksi (1) dizi (1) dostoyevski (1) dünya kupası (1) edep (1) eminem (1) ergenekon (1) etiketsiz (1) evcilik oyunu (1) famagülün suçu ne? (1) fasit daire (3) fazıl say (1) feridun düzağaç (1) fikret kızılok (1) filistin (1) film (2) fuck (2) futbol (2) gaymak (1) güncel haber (1) gürültü (1) haber (5) halil bakırcı (1) hatıra (1) html (1) ice cream man (1) iki onluk (1) imagine (2) imam (1) internet (1) intihar (1) intikam (1) israil (1) isyan (1) john lennon (1) john lenon (1) kafein (1) kahve (1) kahve bahane (1) kahve molası (1) kanal 24 (1) kanıt (1) karikatür (8) kayısı çekirdeği (1) kedi (1) kenanbeyobası (1) klip (3) klişe (1) kuma (1) kurbağa (1) kusursuz cinayet (1) manyak (1) masturbasyon (1) mehmet güleryüz (1) meme ucu (1) milliyet (1) mizah (6) müzik (1) neşe (1) no afraid (1) olmak ya da olmamak (1) oruç (1) ölüm (3) ölüm dörtlüğü (1) pame (1) para bozma (1) pink floyd (1) prenses (1) radiohead (1) resim (1) ressam (1) rize belediye başkanı (1) roman (1) rüyada gelen (1) saflık (1) safti (1) sağlık bakanlığı (1) salak (1) sanat (1) sanat takibi (1) sapık (1) sertap erener (1) sevda demirel (1) sex (1) sınav (1) siyaset (2) sok (1) sonbahar (2) sperm bankası (1) street sipirit (1) stres (1) suç (1) şantaj (1) şey said (1) şiir (8) şişmanlık (1) şopar (3) taciz (1) tarikat (1) tecavüz (1) tefrika (1) terör (1) the chat (1) tişört (1) turhan selçuk (1) Türkçe (1) Türkiye (1) üçüncü sayfa haberleri (1) üstü kalsın (1) vakit gazetesi (1) volkan ertunç (1) vuvuzela (1) vuvuzella (1) william shakespeare (1) yalnızlık (1) yarışma (1) yavşak (1) yunanistan (1) yurdum insanı (1)